Przejdź do treści
Warszawska Szkoła Filmowa

WARSZAWSKA SZKOŁA FILMOWA

English
REKRUTACJA O UCZELNI KIERUNKI
I KURSY
KADRA AKTUALNOŚCI SUKCESY
STUDENTÓW
KONTAKT DOKUMENTY CHARAKTERYZACJA FILMOWA I WIZAŻ
zaloguj

My już w pozycjach startowych na GAME JAM 2025 - zatem najwyższa pora na oficjalne ogłoszenie tegorocznego jury!

// 2025-11-07


JAKUB BUKAŁA
 
Współzałożyciel i lider studia Serious Sim, twórca gier, producent i koordynator projektów, wieloletni programista. Współautor gier Radio Commander (2019), Heading Out (2024) i Poof! Cleaning Services (2026?). Doktor nauk technicznych (mechanika obliczeniowa) i nauczyciel akademicki - obecnie Warszawska Szkoła Filmowa (specjalność Tworzenie Gier Wideo, opiekun koła naukowego Game Dude). Prywatnie nerd od planszówek, sesji rpg, gier Paradoxu i fan Gothica. 
 
   
 
 
JAN AMBROZIAK
 
Lead Programmer w Bloober Team, twórca gier, wieloletni programista i specjalista od gameplayu oraz portowania tytułów. Współautor projektów takich jak Cronos: The New Dawn, Ruiner (Switch) czy Beat Cop. Absolwent Politechniki Warszawskiej, od lat związany z branżą, od pierwszych doświadczeń w Crunching Koalas po prowadzenie zespołu programistycznego w Bloober Team. 
 
   
 
 
STANISLAV MISCHENKO
 
Entuzjasta gamedevu z technicznym zapleczem i doświadczeniem w produkcji oraz zarządzaniu projektami o różnej skali. W swojej karierze przeszedł przez wiele ról - od niezależnego twórcy gier po stanowiska specjalistyczne, takie jak QA, Code DevQA Lead czy Technical Producer. Zwolennik metodyk zwinnych.
 
Obecnie pracuje w 11 bit studios jako Senior Producer, gdzie odpowiada za usprawnianie procesów produkcyjnych i wdrażanie dobrych praktyk. Pracował m.in. nad grami Outriders, Worldslayer oraz The Alters.
 
Po godzinach dzieli się wiedzą ze społecznością twórców gier, organizuje Unreal Engine Warsaw Meetups, prowadzi kursy i uczy gamedevu na uczelni Vistula.
 
   
 
 
KRZYSZTOF DALTON PACHULSKI
 
Technical Director w One More Level, programista i projektant systemów z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu gier. Były Evangelista w Epic Games odpowiedzialny za wspieranie deweloperów w Europie Wschodniej. Wcześniej Game Designer & Developer w MythicOwl. Specjalizuje się w grafice, shaderach i architekturze silników, a od lat współtworzy projekty oparte na Unreal Engine. 
 
   
 
 
 
MATEUSZ WITCZAK
 
Były redaktor naczelny magazynu i portalu PolskiGamedev.pl, przez wiele lat szef działu publicystyki w miesięczniku „CD-Action”. Publikował m.in. na szpaltach „Playa”, „PC Formatu”, „Playboxa”, „Pixela”, „Świata Wiedzy” i „Kawaii”, a także na łamach WP, Interii, Onetu, Krytyki Politycznej i OKO.pressu. Laureat nagrody dziennikarzy Wydawnictwa Bauer i Digital Dragons Award. Współpracuje z Dwutygodnikiem, „Gazetą Wyborczą”, „Polityką” i „Repliką”, współtworzy programy Poznań Game Arena, CD-Action EXPO i Student Games Festivalu (oraz prowadzi z ich scen panele/wywiady). 
 
   
 
 
 
RADOSŁAW NAŁĘCZ
 
Pracuje 30 lat w mediach (telewizja, radio, internet). Od wielu lat opowiada i pisze o grach wideo (i nie tylko). Autor podcastu „Samograj” oraz audycji „Restart”. W przeszłości redaktor naczelny Polsat Games oraz autor „Mistrza gry”, współautor ”Faux Paux” oraz „Deja vu”. 
 
   
 
 
GAME ON!
 
Sponsor nagrody głównej: DS STREAM
Patron tegorocznego Game Jamu: naEKRANIE.pl
 
Miasto Stołeczne Warszawa
 
 
   
 


LICEUM FILMOWE
I KREACJI GIER WIDEO
AKADEMIA
SZTUKI
OPERATORSKIEJ i AI
STUDIUM
AKTORSKIE
KINO
ELEKTRONIK

nasi partnerzy

sukcesy
studentów

CMS | WARSZAWSKA SZKOŁA FILMOWA © 2012-2025 | PROJEKTY UE | BIP | ERASMUS | powered by jCMS™

Projekty Unijne